Kiedy uczniowie wiedzą, że badają znormalizowanego pacjenta, czy ich zachowanie jest reprezentatywne dla ich zwykłego zachowania. Uczniowie mają niezwykłą zdolność do pokazania swojej stronie, którą postrzegają jako pożądaną; dlaczego w innym przypadku praktycznie każdy kandydat ubiegający się o staż miałby pojawić się w ciemnym ultrazmozowym kombinezonie. Większość medycyny klinicznej jest nauczana poprzez staranne badanie historii, badanie prawdziwych pacjentów i dyskusje dotyczące diagnostyki różnicowej, patofizjologii lub leczenia chorób. Zachowanie uczniów i ich zdolność do pozyskiwania istotnych informacji i wykazywania krytycznej oceny danych można łatwo zaobserwować podczas takich sesji nauczania klinicznego. Moim zdaniem zalety oceny podczas kontaktu z rzeczywistymi pacjentami – sytuacja, która nie jest jednorazowym doświadczeniem, nie jest postrzegana jako test i pasuje do modelu medycznego – przeważają nad brakiem standaryzacji . Nawet jeśli czytelnicy mogą się spierać z niektórymi opiniami wyrażonymi w tej książce, redaktor powinien być chwalony za połączenie tej utalentowanej grupy pedagogów medycznych. W swoich podziękowaniach Stern pisze: Ci autorzy są czymś więcej niż ekspertami naukowców lub lekarzy, wykazują najwyższy stopień kolegialności, integralności intelektualnej, współczucia i pracy zespołowej – ćwiczą to, co głoszą . Ta książka sugeruje, że oni również nauczają, co oni ćwiczyć.
Jerome Lowenstein, MD
New York University School of Medicine, Nowy Jork, NY 10016
[podobne: jąkanie wczesnodziecięce, niedoczynność tarczycy a depresja, lek po terminie ważności ]
[więcej w: feksofenadyna, jąkanie wczesnodziecięce, helimed katowice ]
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: najlepsze odchudzanie[…]
Alergia na białka mleka krowiego
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: ortodonta bielsko-biała[…]
ból długo się utrzymuje należy udać się do lekarza